Uw account

Betalingsmogelijkheden

Qshops

Qshops

Over ons

Smartphoneworld.nl


Frequently Asked Questions

Onderwerpen:
                                           
Berekenen jullie verzendkosten? Kan ik mijn bestelling kostenloos annuleren? Heb ik een smartphone nodig? Kan ik met een smartphone ook navigeren? Wat is de levertijd? Leveren jullie ook in BelgiŽ? Hoe werkt de shop?
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
Berekenen jullie verzendkosten?

Wij berekenen geen verzendkosten. De prijs vermeld bij een product, is de prijs die u betaalt.
Er zijn dus geen verborgen kosten voor betaling, verpakking, verzending, etc. Bij buitenlandse zendingen wordt er bij briefpost: Ä6,50 / pakketpost Ä 12,50 in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling kostenloos annuleren?
Heeft u zich bedacht en wilt u toch afzien van uw bestelling, geen enkel probleem.
Stuur een mail aan info@smartphoneworld.nl en vermeld daarin uw ordernummer alsmede het feit dat u van de bestelling wil afzien.
Heeft u reeds het bedrag overgemaakt dan is dit geen enkel probleem en wordt het bedrag binnen 48 uur naar u overgemaakt.
Wij brengen u voor het annuleren geen kosten in rekening.
Heb ik een smartphone nodig?
                                           


Om deze vraag te kunnen beantwoorden dient u de mogelijkheden te kennen van smartphones.
Een smartphone is een toestel wat in staat is om: - uw outlook te synchroniseren, uw mails en afspraken verschijnen automatisch in uw telefoon - foto's en videos te maken - muziek en video bestanden af te spelen - het openen en aanpassen van Office bestanden - software te installeren, zodat het aantal mogelijkheden en toepassingen oneindig wordt - het (opslag)geheugen uit te breiden met geheugenkaartjes  - wereldwijd te kunnen bellen (niet alle toestellen) - te gebruiken als navigatiesysteem - gebruik van super snel internet via uw smartphone
Kan ik met een smartphone ook navigeren?

                                           
U kunt met een smartphone ook navigeren. Wij verkopen hiertoe kan en klaar pakketten. De navigatie verloopt dankzij de rekenkracht van de smartphone erg vlot. De schermen van de smartphones zijn ook erg duidelijk en groot genoeg om prettig te kunnen navigeren.
Wat is de levertijd?
                                             
Levertijd 1-3 dagen. Bij buitenlandse bestellingen kan deze levertijd afwijken. 
Leveren jullie ook in BelgiŽ?
                                            
Wij leveren ook in Belgie, de standaard levertijd kan hierbij afwijken.
Hoe werkt de shop?

Nadat u een keuze heeft gemaakt klikt u op het winkelwagentje onder aan de pagina. De bestelling wordt dan geplaatst. Vervolgens klikt u rechtsboven in het scherm op de winkelwagen.
U komt nu in het winkelwagen systeem. Na het invullen van de betaalwijze, de verzendwijze en uw gegevens kunt u de bestelling plaatsen.
Indien u vragen heeft over een bestelling of problemen ervaart met het invullen/plaatsen ervan kunt u het beste contact opnemen met Smartphoneworld via info@smartphoneworld.nl.
Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u tevreden te stellen, kan het zo zijn dat u toch niet helemaal tevreden bent.
Als u een klacht heeft kunt u deze via de email zenden naar: info@smartphoneworld.nl. Uw klacht zal binnen 72 uur worden afgehandeld. Uiteraard wordt uw klacht zorgvuldig behandeld. Voelt u zich toch nog tekort gedaan dan kunt u contact opnemen met Qshops, dat is het kwaliteitskeurmerk waarbij de webwinkel is aangesloten. Ook zij zullen naar uw klacht kijken en eventueel bemiddelen in een oplossing. 
Reparatieverzending 

                                            

Alleen de benodigde onderdelen. Simkaart etc. is niet noodzakelijk, behalve als het betrekking op de reparatie.  Stuurt u verzending aangetekend op.